Termin realizacji zlecenia:
1.1 Wymagany termin wykonania zamówienia wynosi: 6 miesięcy od daty podpisania umowy. Uwaga: Zamawiający dopuszcza wcześniejsze wykonanie umowy. # 1.2 Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na dostarczone aplikacje i wykonane usługi oraz na dostarczone rozwiązanie jako całość. # 1.3 Zamawiający wymaga, by usługi gwarancyjne były świadczone przez producenta oprogramowania bądź przez podmiot świadczący usługi serwisu gwarancyjnego, który jest autoryzowany przez producenta oprogramowania. # 1.4 Okres trwania gwarancji i rękojmi rozpocznie się z chwilą podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. # 1.5 Zamawiający wymaga zapewnienia reakcji serwisowej, rozumianej jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym, najpóźniej do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia problemu. # 1.6 Zamawiający wymaga zapewnienia przywrócenia pełnej funkcjonalności użytkowanego oprogramowania, najpóźniej do końca następnego dnia roboczego od momentu podjęcia reakcji serwisowej. # 1.7 Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres trwania gwarancji i rękojmi - opieki aktualizacyjnej na dostarczone w ramach zamówienia aplikacje polegającej na prowadzeniu w sposób ciągły adaptacji aplikacji do zmian przepisów prawa, w szczególności w zakresie zmian ustaw. #