Termin realizacji zlecenia:
1. Termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od daty zamówienia(podpisania umowy). 2. Minimalny termin płatności: 30 dni od momentu prawidłowo wystawionej faktury VAT na podstawie dokumentu odbioru (protokołu odbioru lub/i sprawozdania) przedmiotu zamówienia potwierdzonego przez Zamawiającego. 3. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć, z zachowaniem szczególnej staranności, kompletny przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku we wcześniej umówionym miejscu. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbyć się w dzień roboczy w godzinach ustalonych uprzednio z Zamawiającym. 5. Oferent jest zobowiązany poinformować zamawiającego mailowo lub telefonicznie o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 2 dniowym. 6. W przypadku stwierdzenia, że przedmiot dostawy ma wady lub jest niezgodny z umową Zamawiający ma prawo odmówić odbioru do czasu zaoferowania przedmiotu dostawy zgodnego z dostawą lub wolnego od wad. 7. Serwis lub naprawa w terminie do 7 dni roboczych (przy czym termin może ulec wydłużeniu, jeżeli będzie to związane z elementami pozostającymi poza kontrolą Oferenta takimi jak np. konieczność oczekiwania na części zamienne).