Prowadzimy postępowanie na usługę telefonii komórkowej o wartości poniżej 50.000 zł. Niedawno wybraliśmy wykonawcę i wysłaliśmy ogłoszenie o wyborze oferty. W opisie przedmiotu zamówienia mieliśmy zapis, że po wykorzystaniu przez nas limitu transferu danych na Internet możemy nadal korzystać z Internetu, z tym że wykonawca może zmniejszyć jego prędkość do 1 Mb/s do końca okresu rozliczeniowego. W przesłanym do nas przez wykonawcę do zaakceptowania wzorze umowy jest zapis niezgodny z naszym opisem zawartym w zapytaniu ofertowym. Wykonawca oferuje teraz mniejszą prędkość niż wymagane przez nas 1 Mb/s. Na wszelkie próby kontaktu wykonawca nie reaguje, albo przesyła pismo, z którego nie wynika, dlaczego wprowadził inny zapis niż wymagany w zapytaniu ofertowym. Co możemy zrobić? W ofercie wykonawca potwierdził, że akceptuje warunki zawarte w zapytaniu ofertowym i nie wnosi do nich zastrzeżeń. Czy mamy odrzucić ofertę jako niezgodną z zapytaniem ofertowym i wybrać kolejny podmiot z listy? Czy wtedy ponownie ogłaszamy wybór oferty? Czy może trzeba unieważnić postępowanie?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.