Zamawiający jest zakładem budżetowym. Oprócz budynków administracyjnych posiada również kilkanaście punktów w terenie, w których jest pobierana energia elektryczna. Na każdy taki punkt poboru jest podpisana osobna umowa na dostawę energii elektrycznej na czas nieoznaczony. Część umów jest zawarta przed wejściem w życie nowelizacji ustawy, która pozwala na wybór dostawcy energii, część umów już po jej wejściu w życie. Czy umowy, które były zawarte przed wejściem w życie nowelizacji ustawy, która pozwala na wybór dostawcy energii są w dalszym ciągu aktualne i ważne? Czy zamawiający może np. negocjować z dotychczasowym dostawcą i po uzyskaniu korzystniejszych warunków aneksować umowy zawarte przed zmianą przepisów? Czy należy ogłosić nowy przetarg na dostawę energii? Ogólna wartość za zużytą energię przekracza próg 14.000 euro w ciągu roku. Czy trzeba liczyć łączne zużycie energii czy można oddzielić umowy zawarte przed nowelizacją od tych po jej wejściu w życie?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.