W tym tygodniu Twojej szczególnej uwadze polecam nowe wzory dokumentów opublikowane na naszej stronie WWW. Znajdziesz wśród nich wzór wypowiedzenia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz porozumienia stron odnośnie do jej rozwiązania. Dla wykonawcy przydatne będą: wzór wniosku o podwyższenie wynagrodzenia za zamówienie oraz wzór wniosku o wydłużenie terminu realizacji umowy.
Zachęcam także do śledzenia nowych wyroków, jakie ukazują się w serwisie, a które wiążą się bezpośrednio z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i jego późniejszą realizacją. Dostęp do nich znajdziesz tutaj: Prawo/Orzeczenia sądów.
Polecamy także inne ważne treści, które pojawiły się w naszym serwisie w ostatnich dniach.
1. Czy wykonawca mógł żądać przesłania wiadomości na e-mail zamiast przez platformę zakupową?
2. Jak zmienić status postępowania na platformie e-Zamówienia?
3. Wykonawcy złożyli nowe oferty a nie wycofali starych – jak dokonać oceny?
4. Czy jednym wezwaniem wolno żądać oświadczenia z art. 125 ustawy Pzp oraz potwierdzenia aktualności wcześniejszego dokumentu?
5. Czy osoba, która musi się wyłączyć z postępowania, może umocować inną osobę do działania w jej imieniu?
6. Wykonawca nie wypełnił wykazu dotyczącego kryteriów oceny, ale potwierdził je w innych dokumentach – co robić?
7. Jeśli zamawiający żąda określonych parametrów sprzętu a nie funkcji, to oferta musi potwierdzać parametry
8. Czy kampanie reklamowe dotyczące różnych projektów i wydarzeń trzeba zamawiać łącznie?
9. Postępowanie z ofertami częściowymi a kwota przeznaczona na zamówienie
10. Kwota 30.000 euro nie obowiązuje już w Pzp