Od 1 lipca br. zamierzano wprowadzić nowy obowiązek sprawozdawczy dla zamawiających. Przygotowane zmiany ustawy o podatku dochodowym objęły jednak także przesunięcie daty wejścia w życie przepisów związanych z rejestrem umów powyżej 500 zł. Zamawiający trwają w niepewności, od kiedy będą musieli faktycznie rejestrować umowy. Już dziś przygotowują się do wprowadzenia nowych zadań w jednostkach. W tym tygodniu odpowiadamy na pytania czytelników o rejestr umów powyżej 500 zł w praktyce zamawiającego. W Top temacie sprawdzisz, jakie są zalecenie w zakresie rejestrowania umów o pracę, zlecenia i FV. W Poradach publikujemy zaś krótki artykuł o tym, czy i w jakim zakresie zmieniać regulamin zamówień poniżej 130.000 zł, aby dostosować go do nowych regulacji związanych z rejestrem umów. Linki znajdziesz poniżej.
Polecamy także inne ważne treści, które pojawiły się w naszym serwisie w ostatnich dniach.
Redakcja