Na stronie WWW UZP czytamy: „W obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego Urząd Zamówień Publicznych zachęca zamawiających do komunikowania się z wykonawcami za pomocą środków komunikacji elektronicznej również w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej progów unijnych”. Sprawdź, o czym należy pamiętać, dopuszczając elektroniczną postać porozumiewania się podczas procedury zamówieniowej.
Urząd Zamówień Publicznych zaleca, aby komunikacją elektroniczną objąć wszelką korespondencję występującą w postępowaniu, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń, a także dokumentów.
UZP zaznacza, że oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a składane w postaci elektronicznej muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
UZP przypomina także o 3 ważnych kwestiach:
Źródło: www.uzp.gov.pl
Opracowanie: