Jak w prawidłowy sposób dokonać poprawienia omyłek w ofercie?

Dodano: 09.06.2012
Pytanie:

Jak technicznie powinno wyglądać poprawienie omyłki rachunkowej lub pisarskiej w ofercie? Czy wystarczy zapis w protokole z oceny ofert, że poprawiono omyłkę rachunkową, czy trzeba koniecznie w samej ofercie przekreślić błąd i wpisać poprawną wartość? Jeżeli można nanosić poprawki w samej ofercie, to kto powinien się pod poprawkami podpisać?

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Agata Hryc-Ląd

Agata Hryc-Ląd

Specjalistka z zakresu zamówień publicznych zawodowo związana z największą instytucją zamawiającą w Polsce działającą w branży inwestycji infrastrukturalnych, uczestniczka procesu legislacyjnego...