Sprawdź, jak opisać równoważność ofert i uniknij protestów!

Stan prawny na dzień: 19.06.2009

Opisując przedmiot zamówienia z użyciem znaków towarowych czy patentów, musisz użyć wyrażenia „lub równoważne”. Jednak zgodnie z utrwalonym orzecznictwem nie jest wystarczające, abyś w opisie wskazał na konkretny znak towarowy oraz dodał wyrażenie „lub równoważne”. Powinieneś również wskazać, co rozumiesz pod pojęciem „produkt równoważny”. Jak to zrobić? Dowiesz się z omówienia!

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła