W 2009 r. nasza jednostka udzieliła zamówienia na dostawę energii elektrycznej, natomiast wybrany wykonawca otrzymał upoważnienie do rozwiązania obowiązujących umów dotyczących dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej. W upoważnieniu w pkt 5 jest zapis, że postępowanie należy przeprowadzić w trybie i na zasadach określonych w ustawie Pzp. Natomiast przygotowanie i przeprowadzenia postępowania (bez zawarcia umowy) o udzielenie zamówienia publicznego o świadczenie usług dystrybucji powinno nastąpić ze wskazanym Operatorem Systemu Dystrybucji. Obecnie przysłane zostały do nas umowy na dystrybucję energii elektrycznej do podpisania, ale bez dokumentacji z przeprowadzonego postępowania zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp. Stwierdzono bowiem, że nowy podmiot świadczący nam usługi dostawy energii jest naturalnym dystrybutorem i do takiego działania wykonawca był upoważniony. W związku z tym jak powinniśmy rozwiązać powyższy problem?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.