W 2011 zamawiający ogłosił przetarg nieograniczony na usługę opracowania dokumentacji projektowej na przebudowę drogi, na odcinku długości 10 km . W tym samym roku po odebraniu w/w dokumentacji zamawiający ogłosił jeszcze przetarg na roboty budowlane. Projektowana droga przechodzi przez teren dwóch gmin i w budżecie na 2011 rok zamawiający wyróżnił na to zadanie dwie oddzielne kwoty. Ponadto ze względu na obszerne opracowanie projektowe oraz małe środki finansowe zamawiający mógł w tym samym roku zlecić tylko niewielki zakres robót. W związku z tym, ogłaszając przetarg nieograniczony podzielił zamówienie na części: Część I: przebudowa drogi na odcinku długości 1 km na terenie gminy X - jako I etap. Część II: przebudowa drogi na odcinku długości 1 km na terenie gminy Y - jako II etap. W 2012 roku znowu w budżecie zabezpieczono pewne środki finansowe, w ramach których ogłoszono przetarg nieograniczony na część I: przebudowa drogi na odcinku dł. 1 km na terenie gminy X - jako III etap. Następnie część 2 przebudowa drogi na odcinku dł. 1 km na terenie gminy Y - jako IV etap. Poza tym po rozstrzygnięciu powyższego przetargu okazało się że powstały oszczędności i zamawiający ogłosił jeszcze jeden przetarg na V etap przebudowy przedmiotowej drogi. Jak prawidłowo wypełnić druk ZP-PN w części dotyczącej pkt. 2 ppkt. 2 dla roku 2011 i 2012? Dodam, że w kolejnych latach będą zlecane kolejne etapy w/w robót budowlanych.
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.