Opieszałe działania podmiotu zamawiającego – co robić

Dodano: 15.01.2021
Pytanie:

Nasza spółka bierze udział w postępowaniu przetargowym, postępowanie jest w toku, nastąpiło już otwarcie ofert, na chwilę obecną nie jest jeszcze ogłoszony wybór najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy byli już dwukrotnie wzywani do przedłużenia związania ofertą wraz z przedłużeniem ważności wadium. Ostatnim razem Zamawiający zwrócił się z prośbą 06.07.2020r. jednocześnie informując, iż termin związania ofertą upływa 12.07.2020r. natomiast ważność wadium 14.07.2020r. Jako Wykonawca dopełniliśmy wszelkich formalności, a następnie dnia 20.07.2020r. Zwróciliśmy się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie informacji na temat związania ofertą wraz z przedłużeniem wadium pozostałych uczestników postępowania. Z powodu braku odpowiedzi 27.07.2020r. kontaktowaliśmy się w tej sprawie z Zamawiającym telefonicznie. Zamawiający poinformował, że jest świadomy prośby i na nią odpowie. Niestety nadal tego nie zrobił. Czy istnieje przepis prawa informujący o maksymalnym terminie, w którym Zamawiający powinien udzielić odpowiedzi?

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Powiązane treści