Pytanie:
W jednym obiekcie w danym roku budżetowym będziemy realizować roboty remontowe/budowlane, usługi projektowe oraz usługi nadzoru inwestorskiego. Każde z nich oszacowano poniżej 130.000 zł, jednak łącznie przekraczają ww. próg. Czy wolno je oszacować odrębnie w ramach każdej z kategorii, skoro ich zakres znacząco się od siebie różni i jest dedykowany dla różnego kręgu wykonawców? Zamawiamy:
- roboty remontowe/budowlane – montaż instalacji fotowoltaicznej (100.000 zł), remont wejścia głównego (100.000 zł), czyszczenie wraz z malowaniem elewacji budynku (100.000 zł), renowacja i układanie parkietu (100.000 zł);
- usługi projektowe – wykonanie dokumentacji projektowej na montaż instalacji fotowoltaicznej (50.000 zł), wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę okien w budynku (50.000 zł), wykonanie dokumentacji projektowej na remont wejścia głównego do budynku (50 000 zł);
- usługi nadzoru inwestorskiego – nadzór inwestorski nad inwestycją pn. montaż instalacji fotowoltaicznej (50.000 zł), nadzór inwestorski nad wymianą okien w budynku (50.000 zł), nadzór inwestorski nad remontem wejścia głównego do budynku (50.000 zł).