Czy konstruowanie regulaminu udzielania zamówień o wartości poniżej 130.000 zł jest całkowicie dowolne, czy zamawiający ma tutaj pewne ograniczenia? Chodzi nam w szczególności o kwestię złożenia pisemnego wniosku w sprawie zamówienia, który musiałby zatwierdzić księgowy i dyrektor. Czy taka czynność jest faktycznie konieczna? Regulamin zawiera przedział cenowy zakupów do 5.000 zł netto, gdzie istnieje możliwość swobodnego zakupu. Potem mamy zakres zamówień od 5.000 do 20.000 zł, gdzie należy zebrać 3 oferty i wybrać spośród nich najkorzystniejszą. Następnie uregulowano zakupy od 20.000 do 130.000 zł. Zasady ich zlecania są podobne jak w przypadku przedziału 5.000–20.000 zł, z tym że ofertę należy umieścić na BIP. Czy takie reguły są właściwe?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.