Jakie informacje o postępowaniu możesz publikować na stronie internetowej Twojej jednostki?

Dodano: 07.08.2012
Pytanie:

Czy błędem jest zamieszczanie w jednym piśmie powiadamiającym o wyborze wykonawcy, informacji o wykluczeniu, odrzuceniu, terminie zawarcia umowy i ewentualnym unieważnieniu części postępowania? Czy takie pismo, które zawiera te wszystkie informacje może być zamieszczane na stronie internetowej naszej jednostki? Czy też należy najpierw powiadomić wykonawców o ich wykluczeniu, odrzuceniu a następnie sporządzić wynik i tam umieścić informację o wykluczonych wykonawcach i odrzuconych ofertach? Nasza jednostka praktykuje pisma, które zawierają wszystkie informacje wiążące się z wynikiem postępowania? Czy takie postępowanie narusza ustawę Pzp?

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Eliza Grodzka

Eliza Grodzka

Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w stosowaniu ustawy Prawo zamówień publicznych przez wykonawców oraz zamawiających, również przy projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Jest...