Budowa budynku i wyposażenie go w sprzęt oraz meble to dwa osobne zamówienia

Dodano: 06.07.2017
Pytanie:

Zleciliśmy zamówienie na budowę budynku przychodni zdrowia. Na etapie postępowania wyłączyliśmy z niego wyposażenie w postaci sprzętu medycznego oraz mebli do poszczególnych gabinetów. W siwz zawarliśmy zapis, że będziemy zamawiać ten zakres prac w późniejszym terminie. Czy wyposażenie w sprzęt medyczny i dostawę mebli powinniśmy kupić razem czy osobno? Czy łączy się to z budową budynku? Czy przetarg na wyposażenie będzie nadal robotą budowlaną czy dostawą i jeśli kwota szacunkowa za sprzęt medyczny wynosi ok. 700.000 zł a za meble biurowe 300.000 zł, to wartości te łączymy (przetarg unijny) czy możemy potraktować jako odrębne zamówienia?

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Renata Dzikowska

Renata Dzikowska

Radca prawny specjalizujący się w prawie zamówień publicznych, wieloletni pracownik Departamentu Kontroli Zamówień Publicznych UZP, były Naczelnik Departamentu Kontroli UE Urzędu Zamówień...