Specyfiką działalności jednostki budżetowej jest zarządzanie lokalami będącymi w zasobach Miejskiego Zarządu Lokalami - Gminy. Lokale te wymagają częstych remontów zarówno, lokale socjalne jak i komunalne. W ciągu roku remonty odbywają się w różnych obiektach budowlanych na terenie miasta. Zamawiający z początkiem roku nie zna dokładnej liczby i łącznych kosztów zamówienia, jakie zrealizuje w ciągu 12 miesięcy. Na początku roku przeprowadziliśmy postępowanie w trybie podstawowym na remont kilkunastu lokali. W końcu roku zaistniała konieczność przeprowadzenia postępowania na kolejne remonty lokali w kolejnych obiektach. Czy zamawiający szacując wartość zamówienia uwzględnia wartość tylko tej części zamówienia jako osobnego postępowania nie narazi się na naruszenie ustawy? Wartość samego drugiego postępowania nie wymaga stosowania przepisów ustawy na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Pzp? W chwili organizacji pierwszego postępowania zamawiający nie znał wartości obecnego postępowania i jego zakresu.
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.