Nasze pytanie dotyczy kwestii sumowania zamówień w kontekście sporządzania rocznych planów zamówień. Co roku, jako uczelnia wyższa, sporządzamy plan zamówień przewidzianych do realizacji w bieżącym roku kalendarzowym. Czy w przypadku realizacji projektu badawczego zaplanowanego na 3 lata powinniśmy przyjąć wszystkie wydatki (dostawy i usługi) zaplanowane w harmonogramie projektu przez te 3 lata, czy podzielić je i w kolejnym roku kalendarzowym składać plan odnośnie wydatków przewidzianych na dany rok? Czy przy kilku takich projektach badawczych istnieje obowiązek sumowania dostaw i usług z każdego projektu, czy też każdy projekt jest traktowany indywidualnie? Przykładowo zaplanowany zakup odczynników w pierwszym grancie opiewa na 400.000 zł, w drugim na 500.000 zł a w trzecim na 300.000 zł. Łącznie przekraczamy 209.000 euro. Czy musimy stosować procedurę unijną?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.