Wspólne zakupy artykułów biurowych kilku jednostek zamawiających – poznaj zasady szacowania

Dodano: 21.11.2017
Pytanie:

Na 2018 rok planujemy wspólne zamówienia artykułów biurowych i papierniczych dla kilku obsługiwanych jednostek. Czy szacowania wartości zakupów dokonuje każdy z zamawiających odrębnie dla swojej części czy może jako jednostka, której powierzono przeprowadzenie zamówienia, łącznie szacujemy wszystkie dostawy? Czy możemy dokonać oszacowania, wysyłając formularz asortymentowo-cenowy do dwóch potencjalnych wykonawców, konsultując się z nimi jednocześnie przy opisie przedmiotu zamówienia?

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Daniel Szczęsny

Daniel Szczęsny

Radca prawny, specjalista z zakresu prawa zamówień publicznych, autor artykułów i opracowań w prasie fachowej poświęconych tematyce zamówień publicznych, doradca obsługujący postępowania przetargowe...