Zamawiający powinien dokonać kwalifikacji zamówień za pomocą tożsamości podmiotowej, rzeczowej i czasowej

Dodano: 23.02.2015
Pytanie:

W budżecie projektu unijnego przewidziane są następujące zadania:

  • Przygotowanie, opracowanie graficzne,
  • Druk materiałów-promocyjnych,
  • Wykonanie materiałów promocyjnych - gadżety,
  • Przygotowanie, opracowanie graficzne,
  • druk (publikacja) i dystrybucja materiałów informacyjno- promocyjnych,
  • Prowadzenie stron internetowych,
  • Przygotowanie artykułów sponsorowanych i wykup powierzchni w prasie,
  • Współpraca ze środkami masowego przekazu w zakresie przekazywania informacji
  • Reklamy na bilbordach i na środkach komunikacji miejskiej

Wartością szacunkową jest wspólna wartość, czy może każde działanie należy oszacować osobno?

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzela Gawrońska-Baran

Andrzela Gawrońska-Baran

W ramach praktyki zawodowej prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Podyplomowego Studium Integracji...