Jak prawidłowo należy zamówić dostawę artykułów biurowych?

Stan prawny na dzień: 08.11.2010

Czy Tobie również zdarzyło się zamówić długopisy, segregatory czy inne materiały biurowe, które psuły się przy pierwszym użyciu, choć wykonawca zapewniał o ich trwałości? Chcesz kupić tonery, ale obawiasz się utraty gwarancji na sprzęt drukujący z uwagi na wykorzystywanie zamienników? Nie wiesz, jak opisać przedmiot zamówienia, aby uzyskać materiały, które spełnią Twoje oczekiwania, nie narażając się przy tym na odwołania lub zarzuty organów kontrolnych?

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Agata Hryc-Ląd

Agata Hryc-Ląd

Specjalistka z zakresu zamówień publicznych zawodowo związana z największą instytucją zamawiającą w Polsce działającą w branży inwestycji infrastrukturalnych, uczestniczka procesu legislacyjnego...