Jesteśmy jednostką budżetową gminy powołaną do zarządzania drogami i ruchem w granicach administracyjnych miasta. Na czele jej stoi dyrektor mianowany przez prezydenta miasta. Dyrektor zaciąga samodzielnie zobowiązania w imieniu tej jednostki, w szczególności podpisuje umowy w sprawie zamówień publicznych. Gmina utworzyła jeszcze kilka takich jednostek i każda z nich udziela samodzielnie zamówień publicznych. Każdorazowo w zawieranej umowie (a wcześniej w dokumentacji z postępowania) jako zamawiający określona jest Gmina (nazwa) - Jednostka budżetowa (nazwa). Czy z uwagi na brzmienie art. 24 ust. 1 pkt 1a wykluczeniu przez nas powinni podlegać wykonawcy, co do których zachodzą przesłanki określone w ww. przepisie i którzy wykonywali zamówienie dla którejkolwiek z tych jednostek czy też dla samej Gminy - Urzędu Miejskiego?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.