Zamawiający zamierza ogłosić przetarg nieograniczony na remont dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie gminy. Wartość zamówienia wynosi 705.000 zł, wartość robót uzupełniających wynosi 50.000 zł. Zadanie jest jednoroczne. W części opisowej budżetu w dziale 60016 Drogi publiczne gminne mamy następujące tematy:
1. Zimowe utrzymanie dróg - 200.000.
2. Bieżące utrzymanie dróg gminnych: - rowy, przepusty, odwodnienia, doraźne naprawy - 12.000 - remonty cząstkowe nawierzchni - 70.000 - remont barier mostowych - 10.000 -koszenie poboczy - 35.000.
3. Drogi gminne - nakładki (odcinki nowych nawierzchni - 705.000 zł.
Punkt 1-2 stanowią wydatki bieżące. Natomiast pkt. 3 to remonty. Czy w momencie ogłaszania przetargu w pkt. 3 zamawiający powinien mieć zabezpieczone 755.000 zł (roboty podstawowe i uzupełniające) czy też wystarczy 705.000 zł z założeniem, że w całym dziale 60016 z robót bieżących lub niżej rozstrzygniętego przetargu zamawiający zabezpieczy te 50.000 zł na ewentualne roboty uzupełniające.
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.