Już od 3 lat w przetargach obowiązuje pełna komunikacja elektroniczna. Oznacza to, wszystkie czynności w postępowaniach realizowane są za pomocą odpowiedniego systemu – Platformy e-Zamówienia lub innego płatnego narzędzia. Wymiana dokumentów i oświadczeń odbywa się za pośrednictwem tych właśnie programów, przy czym obowiązują konkretne reguły dotyczące sporządzania i podpisywania dokumentów. Ponieważ systemy informatyczne potrafią być zawodne, a dodatkowo nowe technologie stawiają przed użytkownikami kolejne wyzwania, wśród zamawiających i wykonawców pojawiają się dość często wątpliwości, jak realizować czynności, aby działać w zgodzie z przepisami.
W tym wydaniu w Temacie numeru omawiamy kilka z nich m.in.:
• Jak ocenić podpis elektroniczny złożony za jednym plikiem w paczce innych dokumentów?
• Czy wykonawca musi podpisać karty katalogowe pobrane ze stron WWW?
• Sprawdź właściwą ścieżkę przekazania pliku z podpisem w formacie .xades
• Czym jest „katalog elektroniczny” z ustawy Pzp?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.