W jakim trybie należy zamówić brakujące materiały biurowe, nieuwzględnione w zamówieniu?

Dodano: 18.12.2009
Pytanie:

W trybie przetargu nieograniczonego wybraliśmy dostawcę materiałów biurowych. W trakcie realizacji zamówienia okazało się, że należy dokupić materiały nieuwzględnione w zamówieniu. Wartość tych materiałów nie przekracza 20% zamówienia podstawowego. Czy te materiały należy zamówić u dostawcy realizującego zamówienie podstawowe, czy też można, po rozpoznaniu rynku, zlecić innemu dostawcy?

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Renata Dzikowska

Renata Dzikowska

Radca prawny specjalizujący się w prawie zamówień publicznych, wieloletni pracownik Departamentu Kontroli Zamówień Publicznych UZP, były Naczelnik Departamentu Kontroli UE Urzędu Zamówień...
Słowa kluczowe:
materiały biurowe

Powiązane treści