Ustawa Pzp mówi o kierowniku zamawiającego i wskazuje, że np. wyznacza on komisję przetargową czy podpisuje protokół. Stanowi jednocześnie, że jest to podmiot „uprawniony do zarządzania zamawiającym”. W spółkach komunalnych uprawnionym do zarządzania jest zarząd będący często organem kolegialnym złożonym z 3 osób. Umowa spółki wraz z regulaminem zarządu mówi o kwestii reprezentacji i prowadzenia jej spraw. Termin „uprawniony do zarządzania zamawiającym” wydaje się być bliższy „prowadzeniu spraw spółki” niż jej reprezentacji. W związku z tym pojawia się problem praktyczny, kto powinien jako kierownik zamawiającego podpisywać dokumenty i kto jest uprawniony do dokonywania czynności w następującym stanie faktycznym:
Kto w tej sytuacji powinien jako kierownik zamawiającego podpisywać dokumenty w ramach przetargu, a w szczególności protokół z postępowania?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.