Kiedy niewłaściwie opisane kryteria oceny ofert zmuszają do unieważnienia postępowania?

Dodano: 25.09.2020
Pytanie:

W przetargu na dostawę sprzętu informatycznego mamy dwa okresy gwarancji – 36 i 60 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. W jaki sposób dokonać oceny ofert?

Treść pytania jest bardzo ogólna, niemniej jednak można z niej wywnioskować, że zamawiający wskazał jako kryterium oceny ofert okres gwarancji za przypisaną liczbę punktów, nie przyporządkował jednak tego okresu do konkretnego sprzętu. Przykładowo zamawiający oznaczył, iż wykonawca, który zaoferuje gwarancję 36-miesięczną, otrzyma 10 punktów a tymczasem wykonawca zaoferował komputer z 36-miesięczną a drukarkę z 24-miesięczną gwarancją.

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marta Mikulska-Nawacka

Marta Mikulska-Nawacka

Doświadczony praktyk w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych przez jednostki zamawiające. Autorka porad i komentarzy praktycznych z zakresu zamówień publicznych w wydawnictwie...