Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu na program kadrowo-płacowy jako termin realizacji zamówienia podał datę 15 grudnia 2023 r. – było to wdrożenie programu. Zgłosił się jeden oferent, następnie został wybrany. Opublikowano ogłoszenie o wyniku postepowania: data zakończenia umowy 15 grudnia 2023 r. Zarówno w opisie przedmiotu zamówienia, w formularzu ofertowym, jak też w umowie zawarto informacje dotyczące płatnej comiesięcznie usługi gwarancji aktualizacyjnej przez 6 miesięcy po zakończeniu wdrożenia oraz 2-letni wynajem serwera, również płatny przez wskazany okres (24 miesięcy). Sporządzono protokół odbioru wdrożenia programu i wystawiono fakturę. Zamawiający z komórki merytorycznej otrzymał protokół realizacji umowy, tylko że niniejsza umowa obsługuje jeszcze zakupione aktualizacje przez 6 miesięcy i wynajem serwera przez 24 miesiące. Co w tej sytuacji powinien zrobić zamawiający?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.