Zamawiający musi poprawić omyłkę w ofercie jeśli bez dodatkowych wyjaśnień wie, na czym polegał błąd

Dodano: 24.11.2012
Pytanie:

W przetargu na zakup odczynników do badań zamawiający podał ilość badań, jaką zamierza wykonać przy użyciu dostarczonych testów danego rodzaju. Wymagano od wykonawców, aby stosownie do tego wyliczyli i podali w ofercie oferowaną liczbę testów w jednym opakowaniu oraz liczbę opakowań oraz wycenili na tej podstawie ofertę. Dodatkowo zamawiający wymagał załączenia do oferty materiałów informacyjnych tj. ulotek reklamowych, instrukcji wykonania testów itp. Czy w sytuacji, gdy z załączonych do oferty materiałów informacyjnych wynika, że wykonawca zaproponował zbyt małą liczbę testów w stosunku do przewidywanej ilości badań zamawiający może poprawić ten błąd na podstawie art. 87 ust 2 pkt 2 lub pkt 3 ustawy Pzp? Czy też należy ofertę odrzucić jako niezgodną z treścią siwz?

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Daniel Szczęsny

Daniel Szczęsny

Radca prawny, specjalista z zakresu prawa zamówień publicznych, autor artykułów i opracowań w prasie fachowej poświęconych tematyce zamówień publicznych, doradca obsługujący postępowania przetargowe...