W przetargu na zakup odczynników do badań zamawiający podał ilość badań, jaką zamierza wykonać przy użyciu dostarczonych testów danego rodzaju. Wymagano od wykonawców, aby stosownie do tego wyliczyli i podali w ofercie oferowaną liczbę testów w jednym opakowaniu oraz liczbę opakowań oraz wycenili na tej podstawie ofertę. Dodatkowo zamawiający wymagał załączenia do oferty materiałów informacyjnych tj. ulotek reklamowych, instrukcji wykonania testów itp. Czy w sytuacji, gdy z załączonych do oferty materiałów informacyjnych wynika, że wykonawca zaproponował zbyt małą liczbę testów w stosunku do przewidywanej ilości badań zamawiający może poprawić ten błąd na podstawie art. 87 ust 2 pkt 2 lub pkt 3 ustawy Pzp? Czy też należy ofertę odrzucić jako niezgodną z treścią siwz?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.