Kwalifikacja zamówień publicznych na montaż systemów kontroli dostępów, monitoringu i alarmów

Dodano: 13.06.2024
Pytanie:

Z opracowanego planu zamówień wynika, że mamy do realizacji kilka zamówień o podobnym charakterze polegających na montażu systemów kontroli dostępu, monitoringu lub alarmu na kilku obiektach w jednej lokalizacji. Problem polega na odpowiednim oszacowaniu i przypisaniu do właściwego rodzaju zamówienia, gdzie z jednej strony faktycznie są to duże inwestycje w infrastrukturę obiektu (charakter typowy dla robót budowlanych), a z drugiej małe lokalne systemy dostępowe lub monitoring o znamionach dostawy z montażem. Do jakiego rodzaju zamówień przypisać właśnie takie małe systemy alarmowe/cctv/systemy dostępowe?

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Katarzyna Bełdowska

Katarzyna Bełdowska

Ekspert z zakresu zamówień publicznych, wieloletni praktyk działający zarówno po stronie zamawiających jak i wykonawców, autor licznych profesjonalnych publikacji z dziedziny zamówień publicznych, w...