Błędne działania platformy zamówieniowej nie pozwala złożyć ofert – co dalej z postępowaniem?

Dodano: 14.10.2024
Pytanie:

Zamawiający prawie miesiąc temu wszczął postępowanie unijne na platformie e-zamówienia. Prawdopodobnie przez błędne wprowadzenie ogłoszenia o zamówieniu od dnia wszczęcia postępowania do dziś nie ma możliwości złożenia ofert. Tydzień temu  zadaliśmy zamawiającemu pytania do SWZ, oraz wskazaliśmy, że wykonawca nie ma możliwości złożenia oferty, jednak do dziś sytuacja nie uległa zmianie. Czy nie jest to wada postępowania? Wykonawcy nie muszą czekać ze złożeniem oferty do terminu składania ofert.

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Katarzyna Bełdowska

Katarzyna Bełdowska

Ekspert z zakresu zamówień publicznych, wieloletni praktyk działający zarówno po stronie zamawiających jak i wykonawców, autor licznych profesjonalnych publikacji z dziedziny zamówień publicznych, w...