Kompleksowe usługi telekomunikacyjne stanowią jedno zamówienie

Dodano: 17.01.2013
Pytanie:

Jednostka budżetowa w której pracuję korzysta z wielu usług telefonii stacjonarnej: centrale telefoniczne, numery telefoniczne/osobne, usługi ISDN, numery ulgowe. Wiele umów na poszczególne usługi zostało zawartych na czas nieokreślony (przed 2003 r.). Wielu umów nie odnaleziono ani w naszych archiwach ani u operatora. Chciałbym to w teraz uporządkować i ogłosić przetarg na wszystkie usługi telekomunikacyjne w dialogu technicznym. Jednak jedna z podpisanych w grudniu 2011 roku umów na nr centrali telefonicznej kończy się z końcem 2012 roku. Czy możemy podpisać aneks lub nową umowę na 6 miesięcy (wartość usługi to 1000 zł/mc), aby do czasu przeprowadzenia przetargu na wszystkie usługi mieć zapewnioną ciągłość świadczenia usługi?

Pozostało jeszcze 75% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Eliza Grodzka

Eliza Grodzka

Prawnik z wieloletnim doświadczeniem w stosowaniu ustawy Prawo zamówień publicznych przez wykonawców oraz zamawiających, również przy projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Jest...

Powiązane treści