Dopuszczalne jest, aby zamawiający przewidział jako nagrodę w konkursie zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki

Dodano: 08.04.2015
Pytanie:

Organizowany jest konkurs na produkcję i promocję filmu reklamowego. Nagrodą w konkursie ma być zaproszenie do negocjacji. Czy zamawiający może wskazać w regulaminie konkursu jako nagrodę dwa tryby zaproszenia do negocjacji tj. wpisać „nagrodą jest zaproszenie do negocjacji w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki" oraz zadecydować o rodzaju nagrody po zapoznaniu się z pracami konkursowymi? Może bowiem wystąpić sytuacja, że więcej niż jedna praca znajdzie uznanie sądu konkursowego co skutkowałoby zaproszeniem do negocjacji kilku autorów. Może również dojść do sytuacji, gdy np. wpłynie tylko jedna prac, którą zamawiający chciałby przyjąć i nie unieważniać postępowania.

Pozostało jeszcze 72% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Karol Jaworski

Karol Jaworski

Radca prawny z wieloletnim doświadczeniem w stosowaniu Prawa zamówień publicznych