Jesteśmy jednostką samorządu terytorialnego (gmina). Czy podpisując umowę na sukcesywne dostawy masy asfaltowej z wykorzystaniem prawa opcji (na poziomie 30% przewidywanych dostaw), musimy mieć zabezpieczone w budżecie środki na realizację całości dostaw czyli podstawowego zakresu umowy (70% dostaw) i opcji (30% dostaw)? Czy może wystarczy, że dysponujemy kwotą na pokrycie sukcesywnych dostaw masy na podstawowym poziomie? W SWZ wskazalibyśmy, że z prawa opcji skorzystamy w przypadku zaistnienia potrzeb w zakresie zakupu dodatkowej ilości masy (czyli w odniesieniu do realnych potrzeb związanych z powstałymi ubytkami na drogach wymagającymi napraw) oraz wygospodarowania w budżecie w ciągu roku dodatkowych środków na zakup masy asfaltowej na potrzeby bieżących remontów dróg. Czy takie rozwiązanie jest dopuszczalne?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.