Pytanie:
Zamawiający prowadząc postępowania, korzysta z miniPortalu. Na stronie internetowej postępowania podajemy identyfikator z miniPortalu. Oferty złożone w postępowaniu pobraliśmy ze skrzynki ePUAP. Jednej z nich nie możemy odszyfrować, pojawia się komunikat: „Rezultat deszyfrowania: Wybrany plik nie został przesłany przez ePUAP”. Jak to rozumieć, skoro oferta jednak była na ePUAP? Jak w takiej sytuacji postąpić? Czy tu jest błąd wykonawcy, czy zamawiającego? Czy może to wynikać z faktu, że w dniu składania ofert zawieszał się ePUAP oraz miniPortal i nie działały one prawidłowo? Czy może to wina wykonawcy, który jako identyfikator postępowania podał identyfikator z ogłoszenia o zamówieniu, a nie miniPortalu (wynika to z informacji na formularzu zgłoszenia oferty/wniosku wydrukowanym z ePUAP tego wykonawcy)? Czy jeżeli następnego dnia okaże się, że jednak plik dał się odszyfrować, bo zniknęły problemy techniczne, to będzie można skorygować opublikowaną wcześniej informację o złożonych ofertach i dopisać tę odszyfrowaną?