W przetargu nieograniczonym na dostawę serwerów jednym z kryteriów oceny ofert był termin dostawy. Jeden z wykonawców zaoferował 10 dniowy termin dostawy, natomiast nieco wyższą cenę niż drugi w kolejności z dostawą w terminie 20 dni. Wybrano wykonawcę, który zaoferował 10 dniowy termin dostawy, ponieważ otrzymał najwyższą liczbę punktów w kryteriach cena i termin dostawy. Po rozstrzygnięciu przetargu zamawiający zawiadomił wykonawcę pisemnie i pocztą elektroniczną o planowanym terminie podpisania umowy. Wykonawca potwierdził odbiór e-maila. Jednak w dniu, w którym przypadał termin podpisania umowy telefonicznie powiadomił, że nie przybędzie do siedziby zamawiającego, ponieważ jest zagranicą i prosi o przesunięcie terminu podpisania umowy o 5 dni. Co należy zrobić w takiej sytuacji? Czy nie jest to celowe wydłużanie terminu dostawy zadeklarowanego w ofercie?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.