Zamówienie na dostawę energii na terenie gminy - jak właściwie je oszacować

Dodano: 31.10.2011
Pytanie:

Gmina posiada na swoim terenie kilka budynków użyteczności publicznej w różnych miejscowościach oraz we wszystkich miejscowościach oświetlenie uliczne. Wartość poszczególnych zamówień jest mniejsza niż 14.000 euro. Czy przeprowadzając postępowanie o zamówieniu na dostawę energii, będziemy mieli do czynienia z jednym zamówieniem, czy też z odrębnymi zamówieniami?

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Daniel Szczęsny

Daniel Szczęsny

Radca prawny, specjalista z zakresu prawa zamówień publicznych, autor artykułów i opracowań w prasie fachowej poświęconych tematyce zamówień publicznych, doradca obsługujący postępowania przetargowe...