4 ważne pytania o elektronizację zamówień publicznych – wskazówki dla zamawiających i wykonawców

Stan prawny na dzień: 21.03.2018
3eb0c1a7bd3d9fe70ce70e8f7692399787512bf2-medium

Rynek zamówień publicznych przygotowuje się na elektronizację postępowań o udzielenie  zamówień publicznych, która po części będzie wdrażana już od 18 kwietnia 2018 r. Nasz ekspert podejmuje się wyjaśnienia niezwykle trudnych zagadnień związanych z niejednoznacznymi regulacjami prawa w tym zakresie i urzędowymi opiniami, które niestety nie rozwiewają zbyt wielu wątpliwości a czynią ten proces jeszcze bardziej niejasnym. W poniższym opracowaniu odpowiadamy na 4 pytania naszych Czytelników, którzy pragną solidnie przygotować się do stosowania nowych przepisów w praktyce. Wśród nich następujące wątpliwości:

  • Czy tylko JEDZ powinien być składany w wersji elektronicznej, czy wymóg dotyczy też oświadczenia wykonawcy z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp?
  • Którzy pracownicy jednostki zamawiającej powinni dysponować kwalifikowanym podpisem elektronicznym?
  • Co zrobić, gdy mimo obowiązujących wymogów wykonawca złożył niezaszyfrowany JEDZ?

Przeczytaj artykuł i zyskaj jasne wskazówki.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzela Gawrońska-Baran

Andrzela Gawrońska-Baran

W ramach praktyki zawodowej prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Podyplomowego Studium Integracji...