Opis przedmiotu zamówienia w praktyce zamawiającego – niezbędne wskazówki, cz. I

Stan prawny na dzień: 21.12.2016
4b2d3d7587088a842b5cd2f0e37e634a0e0a2adb-medium

Nowelizacja ustawy Pzp z 2016 roku zmodyfikowała w pewnym zakresie niezbędne postanowienia opisu przedmiotu zamówienia. Ustawodawca stawia obecnie głównie na korzystanie przy jego tworzeniu z wymagań funkcjonalnych i wydajnościowych. Nasz ekspert w poniższym tekście podpowiada, jak formułować opis przedmiotu zamówienia przy użyciu tych elementów. W pierwszej części materiału koncentrujemy się także m.in. na omówieniu obowiązku przeprowadzenia wizji lokalnej i zasad podawania w opisie znaków towarowych oraz podpowiedziach, jak w praktyce stosować przy opisie regułę uczciwej konkurencji. Kolejna porcja informacji niezbędnych do właściwego przygotowania tej części dokumentacji ukaże się w następnym Temacie tygodnia.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzela Gawrońska-Baran

Andrzela Gawrońska-Baran

W ramach praktyki zawodowej prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Podyplomowego Studium Integracji...