Przeprowadzenie procedury przetargowej dotyczącej naprawy dachu cz. II

Stan prawny na dzień: 13.10.2014
procedura na naprawę dachu

Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego wszczyna się, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej. Ponadto ogłoszenie o zamówieniu zamawiający zamieszcza samodzielnie w Biuletynie Zamówień Publicznych, za pośrednictwem strony internetowej Urzędu Zamówień Publicznych www.uzp.gov.pl. Zamawiający musi pamiętać, aby wszelkie informacje zamieszczane w ogłoszeniu korespondowały z zapisami siwz. Także w przypadku gdy zamawiający dokonuje zmiany siwz, musi weryfikować, czy dokonana zmiana nie ma wpływu na treść ogłoszenia. Warto podkreślić, że zmianą taką jest również zmiana terminu wyznaczonego na składanie ofert.

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Agata Hryc-Ląd

Agata Hryc-Ląd

Specjalistka z zakresu zamówień publicznych zawodowo związana z największą instytucją zamawiającą w Polsce działającą w branży inwestycji infrastrukturalnych, uczestniczka procesu legislacyjnego...