Wraz z wejściem w życie nowej ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadzono pełną elektronizację zamówień publicznych. Każda oferta składana w postępowaniu musi być opatrzona podpisem elektronicznym. W zależności od wartości zamówienia stosowane są różne podpisy – osobisty, zaufany i kwalifikowany podpis elektroniczny. W top temacie w tym tygodniu publikujemy wskazówki dotyczące stosowania podpisów oraz problemy, jakie spotyka się podczas ich składania i weryfikacji wraz z rozwiązaniami.
Poniżej wszystkie ważne treści, które pojawiły się w naszym serwisie w kilkunastu ostatnich dniach.
1. Czy brak wymaganych klauzul waloryzacyjnych można uzupełnić aneksem do umowy?
2. Czy w planie zamówień umieszczać zakupy, które przeprowadzi za nas inny zamawiający?
3. Jak procedować w postępowaniu po rezygnacji kierownika zamawiającego z pełnionej funkcji?
4. Zmiana w umowie w projekcie unijnym w zakresie wysokości kar umownych – istotna czy nie?
5. Wezwanie do uzupełnienie dokumentów w trybie zasady konkurencyjności
Teraz o takich newsach możesz dowiadywać się jako pierwszy! Jak? Pobierz darmową aplikację „Twój asystent” i od dziś bądź zawsze na bieżąco! Więcej przeczytasz tutaj >> https://twojasystent.pl/portal-zamowienia-publiczne