Jakiego kodu CPV należy użyć dla zamówienia dotyczącego umieszczenia reklamy na bilbordzie?

Dodano: 15.06.2010
Pytanie:

Do jakiej kategorii zakwalifikować zamówienie, którego przedmiotem jest umieszczenie reklamy na bilbordzie elektronicznym, banerze elektronicznym? Czy właściwy będzie kod CPV 64216000-3 dotyczący elektronicznych usług przekazywania wiadomości i informacji?

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzej Łukaszewicz

Andrzej Łukaszewicz

Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Zamówień Publicznych, prowadzi szkolenia zarówno dla zamawiających jak i wykonawców, reprezentuje przed Krajową Izbą Odwoławczą, doktorant i wykładowca...