Jako zamawiający sektorowy planujemy wszcząć postępowanie publiczne powyżej progów unijnych, mające na celu zawarcie 3 umów ramowych z wykonawcami, którzy nie będą podlegali wykluczeniu, ich oferty odrzuceniu i którzy zostaną wybrani na podstawie kryteriów selekcji (w przypadku kiedy wpłynie więcej ofert niż 3).
Przedmiotem postępowania będą usługi, które mogą być realizowane bezpośrednio u zamawiającego, w siedzibie wykonawcy lub częściowo u zamawiającego i częściowo u wykonawcy. Od rodzaju zlecanych prac będzie zależeć wynagrodzenie, które może mieć charakter ryczałtowy lub kosztorysowy (rozliczane powykonawczo) lub w części ryczałtowy i w części kosztorysowy.
W związku z powyższym pojawiają się następujące pytania:
1. Czy zamawiający w ramach umowy ramowej może przyjąć różne formy wynagrodzenia i czy powinien już w umowie ramowej określić, jaki rodzaj prac i w jakiej formie będzie rozliczany? Czy ta kwestia powinna być przedmiotem postępowania wykonawczego do umowy ramowej?
2. Czy zamawiający, określając w SWZ kryteria oceny ofert (które będą miały zastosowanie do ofert składanych w postępowaniach wykonawczych), może dla różnych rodzajów prac określić różne kryteria oceny ofert? Przykładowo przy rozliczeniu ryczałtowym wskażemy kryterium cena, przy rozliczeniu kosztorysowym cena + termin realizacji lub termin przystąpienia do realizacji.
3. Czy oferty w postępowaniach wykonawczych muszą być również zabezpieczone kodem? I czy do otwarcia ofert wykonawczych stosuje się przepisy art. 221 i następne?
4. Czy w przypadku prac wykonywanych w trybie pilnym/awaryjnym kryterium oceny ofert wykonawczych może stanowić tylko termin realizacji albo mobilizacji?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.