Dnia 14 listopada 2019 r. odbyło się otwarcie ofert na usługi sprzątające. Cena najtańszej oferty jest niższa o 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający 18 listopada 2019 r. wysłał do wykonawcy prośbę o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, która budzi wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie w wymaganiami siwz. Termin wyjaśnień wyznaczono na 21 listopada 2019 r. do godz. 14:00. Pismo zostało wysłane drogą elektroniczną na podany w ofercie e-mail jak i pocztą listem poleconym. Po nieotrzymaniu potwierdzenia odbioru e-maila przez wykonawcę podjęto próby kontaktu telefonicznego. Wykonawca nie odebrał telefonu i nie oddzwonił. Dopiero 22 listopada 2019 r. o godz. 13:40 po naszym telefonie wykonawca skontaktował się z nami i stwierdził, że nie dostał e-maila a pismo z poczty odebrał przed chwilą. Co zamawiający może zrobić w takiej sytuacji? Czy odrzucić ofertę, gdyż wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień w terminie? Czy na prośbę wykonawcy możemy przedłużyć termin złożenia wyjaśnień?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.