Rynek zamówień publicznych przygotowuje się na elektronizację postępowań o udzielenie zamówień publicznych, która po części będzie wdrażana już od 18 kwietnia 2018 r. Nasz ekspert podejmuje się wyjaśnienia niezwykle trudnych zagadnień związanych z niejednoznacznymi regulacjami prawa w tym zakresie i urzędowymi opiniami, które niestety nie rozwiewają zbyt wielu wątpliwości a czynią ten proces jeszcze bardziej niejasnym. W poniższym opracowaniu odpowiadamy na 4 pytania naszych Czytelników, którzy pragną solidnie przygotować się do stosowania nowych przepisów w praktyce. Wśród nich następujące wątpliwości:
- Czy tylko JEDZ powinien być składany w wersji elektronicznej, czy wymóg dotyczy też oświadczenia wykonawcy z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp?
- Którzy pracownicy jednostki zamawiającej powinni dysponować kwalifikowanym podpisem elektronicznym?
- Co zrobić, gdy mimo obowiązujących wymogów wykonawca złożył niezaszyfrowany JEDZ?
Przeczytaj artykuł i zyskaj jasne wskazówki.