Gdy zamawiający ma pomysł na realizację przedsięwzięcia, ale nie dysponuje odpowiednią, spójną i satysfakcjonującą koncepcją jego realizacji, powinien rozważyć konkurs. To w nim ma szansę uzyskać koncepcję, pomysł, ideę, wizję lub założenia określonego zamówienia, w sposób zgodny ze swoimi oczekiwaniami. Ustawa Pzp pozwala też na to, aby autor pracy konkursowej następnie zrealizował zamówienie. W pierwszej części naszego opracowania przeczytasz m.in. o tym, kiedy konkurs w nowym Pzp jest obowiązkowy, jak sporządzić właściwy regulamin konkursu oraz jaki jest przebieg tej procedury krok po kroku.
Drugą część opracowania dotyczącego procedury konkursowej znajdziesz tutaj: Regulamin konkursu Pzp – wskazówki dotyczące tworzenia jego treści (cz. II).
W dziale wzory dokumentów znajdziesz dokumentację potrzebną do przeprowadzenia procedury konkursu. Publikujemy tam m.in.:
Być może zainteresuje Cię także:
Zaproszenie do negocjacji w trybie z wolnej ręki zwycięzcy konkursu – praktyczne aspekty