Gmina pełnomocnikiem OSP – reguły działania na miniPortalu i Platformie e-Zamówienia

Dodano: 26.07.2022
Pytanie:

Na podstawie art. 37 ustawy Pzp gmina występuje jako pełnomocnik zamawiającego – OSP w postępowaniu na zakup pojazdu strażackiego. OSP dysponuje kontem na portalu e-Zamówienia, gdzie może zamieścić ogłoszenie o zamówieniu, plany i sprawozdania, ale nie posiada loginu BZP, który pozwalałby zarejestrować postępowanie na miniPortalu. Czy gmina jako pełnomocnik zamawiającego może zamieścić ogłoszenie i prowadzić procedurę na swoim miniPortalu, gdzie jest zarejestrowana jako zamawiający? W dokumentach zamówienia (ogłoszenie, SWZ) jako zamawiający wpisana jest OSP, natomiast przy zamieszczeniu postępowania na miniPortalu automatycznie jako zamawiający pojawia się gmina. Zakładanie konta do BZP odbywa się w wersji papierowej, a jest potrzeba pilnego ogłoszenia postępowania. OSP przeprowadzi tylko tę jedną procedurę a w najbliższej przyszłości miniPortal nie będzie już wykorzystywany jako narzędzie do składania ofert.

Pozostało jeszcze 66% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzela Gawrońska-Baran

Andrzela Gawrońska-Baran

W ramach praktyki zawodowej prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Podyplomowego Studium Integracji...