Planujemy przeprowadzić postępowanie w sprawie zamówienia publicznego na udzielenie usługi w przedmiocie reklama w kwartalnikach, miesięcznikach, tygodnikach, dwutygodnikach, prasie codziennej w Polsce i za granicą. Usługa ta niejednokrotnie jest połączona z opieką redakcyjną, w innym przypadku oprócz reklamy jest usługa patrona. Ponadto często reklama będzie udzielana w ramach wymiany barterowej. Reklamy w prawie w każdym piśmie będą różniły się tematycznie. Niekiedy (w niektórych pismach) usługa przekracza 14.000 euro w innych jest niższa od tej kwoty. Czy powinniśmy sumować wartości dla każdego wydawnictwa przeprowadzić postępowanie w trybie z wolnej ręki -art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a ustawy Pzp? A może poszczególną usługę można odnieść do danego wykonawcy i w zależności od wartości zamówienia przeprowadzić postępowanie w/w trybie lub udzielić zamówienia bez stosowania przepisów ustawy Pzp?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.