9 ważnych pytań o elektronizację zamówień publicznych – wskazówki praktyków

Stan prawny na dzień: 18.10.2018
elektronizacja zamówień

Dziś weszły w życie regulacje związane z elektronicznym przekazywaniem dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej progom unijnym lub wyższej od nich. Praktyczne stosowanie nowej formy komunikacji dopiero nabierze rozpędu, ale już teraz zamawiający i wykonawcy zwracają się do nas z pewnymi wątpliwościami w tym temacie. W poniższym zestawieniu przeczytasz m.in. o tym: czy elektronizacji będą podlegać zamówienia na usługi społeczne do 750.000 euro, które czynności w świetle elektronizacji pozostaną do wykonania w formie papierowej (tradycyjnej), jak szybko uzyskać podpis elektroniczny i właściwie z niego korzystać, jak złożyć wadium w formie elektronicznej.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła