Zasady komunikacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Stan prawny na dzień: 11.07.2018
0f5e82e8cca1f8ba2db848e8bb0a5d6cc763f9e7-medium

Sposób  porozumiewania się z wykonawcami w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia określa podmiot zamawiający. To do niego należy decyzja w zakresie wyboru środków, za pomocą których będzie przekazywał wykonawcom informacje i je od nich odbierał. Zanim postępowania zostaną całkowicie zelektronizowane, warto jeszcze raz przyjrzeć się różnym metodom porozumiewania się w procedurze i wybrać najwłaściwszą z nich. Sprawdź, jakie regulacje stosować przed i po 18 października 2018 r. Zobacz, czy awaria faksu może być argumentem, iż nie otrzymałeś pisma od strony postępowania. Upewnij się też, jak postępować, gdy wiadomości, które przesyła zamawiający/wykonawca, trafiły do Spamu.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Słowa kluczowe:
komunikacjapostępowanie